EHEH

Jag är duktig på det här med o uppdatera. Jag o Hanna sålde våra heestar (Evert, Morgon och *skydancer utan smeknamn*) och så köpte jag en svart pownie och en appaloosa, hanna köpte isabell pownie och vit pownie :3 Jaja, random bilder från igår o idag när jag har flamsat runt med Hanna woho:
 
Min fina Supernova aka Nova :3 aka svartis pownie.
 
Mer Nova :3
 
Min fina Coralcrush aka Korall :D
 
Korall är assnabb för o va level 2 o.O
 
Såhär ser de ut för mig när jag borstar storhest ;__;
 
Levlar Nova
 
Levlar Korall :3
 
Vattnet e läskigt på lägsta grafiken ;_;
 
Hanna o hennes underbara Northblaze Ó.Ò
 
Puss<3
 
Söta pownies
 
Finaste bilden nånsin på vackra gulis o vackra svartiis <3
 
 
 
Antar att Hanna har laddat upp ett typ exakt likadant inlägg cx jaja GRATTIS TILL MIG SOM HAR UPPDATERAT!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sonya & Wildfire

~ En blogg om mitt "liv" på Starstable.com, med min häst Wildfire ~

RSS 2.0