Eversong!

Hellu :D
 
Har provridit fler hästar idag, då den odöpta räddade hästen redan sålts, och jag föll väl lite för ett femårigt sto..
 
 
Eller ja lite o lite, jag älskar henne.
 
Och eftersom jag är beroende av namnet Eversong så heter hon så, ok.
 
Lite.. random facts.
 
Namn: Eversong / Ever
Ålder: 5
Ras: Danskt Varmblod
Höjd: 166 cm
Inriktning: Dressyr
Färg: Brun med stjärn och 4 vita kotor.
 
 
HON ÄR EN AWESOME AVLÄGSEN TVILLING TILL HANNISH BELLE.
 
Eftersom jag är en häst rikare så har jag en ny heaader;
 
 
Ful som jag vet inte vad men jag fixar nå shnyggare imörrn.
 
 
LITE ALLMÄNT FINA BILDER PÅ FOLK MED SINA EGNA SÄTT ATT RIDA:
 
 
 
Fint Hanna, riktigt fint.
 
 

 
Hejsvejs.


Kommentarer
Hanna

Förlåt då, men ja skulle skritta av och hade långa tyglar och så börja misty bråka... ehhe och va gör man?! ;_;

Svar: Vackör pose ju :D
Sonya Lionheart och Wildfire

2013-04-11 @ 19:09:41
URL: http://hannasunforest.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sonya & Wildfire

~ En blogg om mitt "liv" på Starstable.com, med min häst Wildfire ~

RSS 2.0