Ridpass från igår och ny låt till musikvideon c:

Gårdagens ridpass på Ever:
 
Skrittade ett varv åt varje håll först, vg paddocken e så stor c: hade henne ställd inåt hela tiden.
 
och så lite halter o volter här och var.
 
Sen trav i båda varven, några varv på mittvolten, lite snett igenom.
 
Galopp på långsidorna och på diagonalen.
 
Sen skrittade jag av henne, kort pass, men hon gick mest o hängde i hagen hos de förra ägarna, så jag vill inte hårdträna henne direkt.


 
Fire's pass:
 
Skrittade och travade honom runt hindren, sen fatta galopp och rida mot första hindret:
 
Han tyckte det passa alldeles utmärkt att försöka få av mig när jag red barbacka. Fjantade sig o flög rätt in i hindret. Men det gick bra.
 
Sen hoppa han fiiint c:
 
sen hoppade jag en liten bana c: 'host' fint jag ritar..
 

 
Aja.. ska ha denna låten till videon ist förresten:
 
 
 
Och så skajpar jag med Hanna RAJT NÅV. YÄH.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sonya & Wildfire

~ En blogg om mitt "liv" på Starstable.com, med min häst Wildfire ~

RSS 2.0