Busbilder från igår och lite om dagen.

Häj :D
Först, här kommer lite busbilder från igår, när jag och bästa Annie och bästa Emma från klubben lekte en lek :D ni är bäst <3 Hanna är i gbg och tittar på hästar (fuskis) så jag har lite småtävlingar o smågrejsor med klubben c:
 
Vi lekte "sso svarta mannen" c: ska komma på nåt bättre namn på min 'host' vackra lek. Båda Emma o Annie spamma chatten att dom va rädda när jag var svartis >:D
 
Vi lekte en gång, jag va, sen skulle Annie va, en Emma loggade spårlöst ut så vi lekte själva efter fgc c: kom trea btw, ledde fram tills typ maskinerna c: sen ner på runt 17, osså jobba mig uppåt <3 min fina hesti.
Men, vi avslutade i alla fall med dans när vi hade vart en varsin gång c:
 
Jag har glömt bort hur man kramas.. och så ser jag helt galen ut.. eheh.
 
Annie: omg Sojja titta på hon där borta!! Jag: eh vem.., var..?
 
en liten redigering jag gjorde c: min prins kan buuuuga c: min nya outfit jag kommer rida runt i ett tag nu också C:
 

 
Ska göra en musikvideo också, ksk med lyrics, på världens finaste låt nånsin:
 
 
(gick inte o bädda in)
OCH INGET HAT PÅ MIG FÖR ATT JAG ÄR EN DIRECTIONER, OKEJ?
 

 
Idag hade jag tänkt mig ett dressyrpass på Ever, och lite barbackahoppning på Fire c:
Hua, barbackahoppning.. PÅ DEN HÄSTEN. herregud..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sonya & Wildfire

~ En blogg om mitt "liv" på Starstable.com, med min häst Wildfire ~

RSS 2.0